Saturday 5 October 2013

Collagen Powder

 Product's name : Collagen Powder

Serving size : 5g / 1 stick
Servings per package : 75g / 15 sticks

Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton (berat molekul di ukur dalam unit Dalton), dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan memberikan pelbagai khasiat seperti berikut:
  • menyokong produksi kolagen umtuk meningkatkan ketegangan, keanjalan dan kelembutan kulit.
  • mengecilkan liang-liang pori, kedutan dan garis-garis halus yang kelihatan.
  • kulit lebih putih dan licin.
  • menggalakkan kuku yang kuat, rambut yang tebal dan bersinar.
  • membantu menegang dan menganjalkan payudara.
PERBEZAAN SHAKLEE

Terbukti berkesan!!!!!!! 
 Shaklee RSS Collagen terbukti dapat memperbaiki tekstur kulit wajah dan menghilangkan kedutan. Selepas menggunakannya selama 8 minggu, hasil menunjukkan tekstur keseluruhan kulit menjadi lebih baik, meningkat sebanyak 71%*.
 
Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja.

* A Study on the Usefulness of Orally Administered Collagen Peptides Derived from Edible Marine Fish Scales on Human Skin and Hair. Yuzo Fujimoto et al.FRAGRANCE JOURNAL, 2007.

No comments:

Post a Comment