Thursday 15 May 2014

Meal Shakes- sarapan segera yang berkhasiat ;)

best tak tajuk hehe..sarapan segera yang berkhasiat atau instant breakfast yang penuh nutrien untuk menjana tenaga awal pagi..ya la,kadang-kadang kita tak sempat nak sarapan kan, kejar masa..lagi-lagi bagi ibu bekerjaya yang nak siapkan sarapan anak sekolah, nak siapkan baju dan beg anak,nak siap2 kan anak pergi sekolah di samping siapkan barang keperluan sendiri untuk bekerja,kan..

ok tak nak celoteh panjang haha..jom kita tengok apa yang istimewanya Meal Shakes Shaklee ni..

>>Meal Shakes diperbuat daripada bahan-bahan semulajadi- buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumin (sejenis susu) dan lain-lain. Lactalbumin adalah bahan yang terbaikdan mengandungi organisma protinyang sangat berkualiti dan mudah diserapke dalam sistem tubuh dari peringkat bayi hingg ke dewasa. kebiasaannya ia mengandungi pelbagai nutrisi seperti immunoglobulin, lactoferrin, bacteriolysin dan sebagainya. 

>>sesuai untuk semua golongan - kanak-kanak membesar, pelajar, ibu mengandung, para atlet, vegetarian, orang sakit, orang yang sibuk bekerja, dan orang yang selalu mengambil makanan segera. Jika sedang mencari sarapan pagi yang penuh khasiat, Meal Shakes Shaklee merupakan pilihan bijak.

MANFAAT UTAMA

~nutrisi lengkap - menyediakan 24 jenis vitamin, mineral, dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita. Ia turut mengandungi lesitin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak.

~membekalkan nutrisi kepada sel tubuh - kaya dengan protin (tidak mengandungi laktosa), membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, imun dan lain-lain.

~membantu tumbesaran - mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan magnesium dan kalsium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk membesar.

~anti-oksida - mengandungi vitamin A, C, E, zink, selenium yang merupakan agen anti oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.

~mengembalikan seri wajah - mengandungi vitamin B yang lengkap, zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat, sekaligus memberikan kompleksi wajah/kulit yang lebih cantik.

~detoksifikasi - kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus. 

~kelazatan rasanya - minuman yang lazat untuk diambil bersama fruktos semulajadi, penggantian segera terhadap kekurangan vitamin, mineral dan juga tenaga. Tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan. Lazat untuk dinikmati oleh semua golongan. 

Meal Shakes sangat sedap kalau campurkan dengan Energizing Soy Protein dan Performance Drink..rase vanilla oren..haa segar je rasa..lagi2 kalau nak bersahur atau berbuka boleh ambil segelas campuran ini..masa bersahur ia memberikan sumber protein, fiber untuk kenyang yang lebih lama dan hidrasi..memang sangat sesuai kan untuk diambil masa berpuasa..


ID 911585
whatsapp/ sms/ telegram : 0129196515
emel : alwani_nurul@hotmail.com





No comments:

Post a Comment